søndag 14. november 2010

Opplysning!

Har kommet litt etter med bloggen i det siste, og ukene 37-42 utgår desverre. Beklager dette.

Uke 43
Torsdag:
Startet dagen med å montere på to sylindre på en skuffe. Innebar å sette sylindrene på plass, og skru de fast. Deretter skru på oljeslangene.

Resten av dagen gikk med til å demontere en stor saks. Gjorde dette sammen med Oskar, "the apprentice"


(eksempelbilde)

Jobben innebar å demontere de to saksene, og tilhørende sylindre.


Fredag:
Startet dagen med å demontere et par sylindre.
Deretter var jeg ute og hjalp til med å bygge en mur tilhørende det nye bygget som er under bygging.Innebar å legge på betongklosser, blande sement osv.

Uke 44
Torsdag:
Startet dagen med å vaske, pusse og lakkere to forholdsvis store sylindre. Caterpillar gul!

Byttet et par o-ringer i en ventil tilhørende en sylinder

Tegnet en bolt til øyet på sylinder.

Fredag:
Dreide bolten jeg tegnet på torsdagen. Ø50, forholdsvis enkel, litt større diameter i den ene enden(mothake) og hull for splint i den andre enden.

Resten av dagen gikk til grading av kobberskinner.



Uke 45
Torsdag:
Fikk i oppgave å fikse gulvvaskemaskinen som var tett i røret som suger opp vannet. Fikk renset røret som var fullt av spon. Det gjorde jeg med med en tynn stålvaier med en fille i enden. Da funket den som den skulle igjen;)

Det jeg gjorde resten av dagen og på fredag kommer jeg tilbake til neste uke. Da med bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar