søndag 22. august 2010

Torsdag 19.08 og Fredag 20.08

Før lunsj gradet jeg noen små hylser innvendeig. Da brukte jeg bormaskin med forsenker.

Etter lunsj startet jeg monteringen av en ny jigg. Nesten slik som jeg hadde i bedriftsprosjektet, bare at denne har et litt annet design fordi den er til en annen type veivstake. Denne tar 24 veivstaker og ikke 16 som den jeg hadde om i bedriftsprosjeket.

Jobben innebar å å klargjøre kroppen til jiggen ved å bryne over alle hull for å få en jevn overflate før bakkene skal monteres. Så var det å kappe opp og slipe en haug med styrepinner til bakkene. Finne frem alle skruer jeg trenger til montering av bakkene.
Når alt er montert må man sette i en veivstake og justere på justeringsskruer på bakkene slik at veivstaken står der den skal.

Fortsatte monteringen på Fredag, men ble ikke helt ferdig fordi jeg manglet skruer i dim. M6x12 og noen deler som var til herding.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar